Saturday, February 26, 2011

Kerinduan "KOLEJ SULTAN ABDUL HAMID"

Tiba2 tringat time muda2 dulu..Zaman menengah kat kolej.. Memang takleh lupa la. Aku masuk pada thn 2000-2004. Form1 lagi.. Mula2 aku pun tak kenal kolah ni..hahaha..just masuk ja kolah ni..tapi nak masuk pun tgk UPSR gak la..(result biasa2 ja..kang ada kata lak..hahaha) Kolah ni boy semua..tapi ada la sikit girls just form6 ja..form1 sampai form5 semua laki.. So klu korang nak kata peraq bila jumpa girl pun aku tak kisah. Aku masuk kolej terus masuk hostel.. yang jaga kami abg2 senior.. memang besar2 la dorg ni..
ragbi Malaysia la katakn. sampai warden pun tak brapa brani ng dorg (pada zaman aku ja la). disebabkn mereka yg jaga kami..so kami memang jadi mangsa buli la.. pantang buat salah ckt kena ja denda..huhu..memang zaman paling seksa la..(kata ckgu rosli) hahahaha.... bayangkn la klu just bangun lewat, tak beratur, bising ke apa ke..denda bangun pagi2 buta kol 2am pastu dengan suar pendek b'ketuk tampi depan hostel B... punya la seksa..dengan nyamuk yg banyak.. bukan sikit..buat sampai dorg puas ati..slalu sampai kol 5/6 am la....klu nak tambah lagi..ada la sepak terajang pa semua.. tapi semua2 kenangan zaman2 aku dulu..hahaha..lani dah tak da..so adik2 yg nak masuk kolej jgn la takut..hahahaha

Kolej ni memang unit..setiap tahun Sultan Kedah akan datang kolej..3x lak 2..so memang korang kang cam la Sultan Kedah ni... Kolej ni byk melahirkn pemimpin untk negara..hahaha..antaranya bekas PM kita la..



ni bangunan hadapan kolej..



















cantik kn..huhu



bendera Kolej




ni la hostel aku dulu..seram gak la..bab lama..penah masuk misteri nusantara bab ada kwn aku snap pic antu mlm raya..huhuhu



jln pintu masuk kolej..



padang kolej..

p/s: pic2 ni aku copy ja dari org..sory klu tak mintak..hihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...