Tuesday, August 13, 2013

My New Life

Assalamualaimum.. pehh..lama gak la xmnulis dlm blog ni..besa la kn makin bz..mlm ni tiba2 terasa hati nak tulis.. bukan apa..mlm ni rasa sayu ja hati ni.. sunyi ja jiwa ni.. bila tkena kisah lama n life skarang..tambah lak pk life akan dtg.. tah cmna la.. usia makin meningkat.. tp tetap mbujang.. bukannya xlaku..bukannya xda yg nak.. bukannya xsudi..bab mmilih biasa la kn..mesti la nak yg sesuai ng hati.. tp prasaan takut utk mcuba lg. Besa la dulu dah penah bercinta..tp xkesampaian..last2 jd milik org lain. Its ok..bukan jodoh aku trima ja la. Dari semua 2 byk mberi kesan dlm hidup aku. Aku jd mls nak bercouple..bgs la..xda dah tbuang masa n duit pa semua bagai. Tp prasaan utk ada pneman hidup ni mmg la mbuak.. sabar ja la.. lani aku just target bila aku dah betul2 stabil baru la aku nak pk bab2 cinta ni..terus ja masuk minang..xda nak couple2 bagai nak rak..huhu.. masalahnya bila la nak tiba masa 2. Nak ja scepat yg mungkin.. org kata benda baik jgn lambatkn..hehe.. tp nak bkawan pun dah takut..ni nak serius.. siap ada yg ofer bagai sepupu la..kwn la..kak la.. yg aku mampu jwb "klu ada jodoh insyaAllah ada la". Apa pun aku bdoa agar Allah pmudahkan segala urusan aku n temukn aku dgn dia yg baik utk ku. Dia yg dpt trima sgala baik buruk aku ni.. trima ketidak sempurnaan aku.. Aminn.. insyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...